دانلود بازی Call of Duty WWII-RELOADED + FitGirl برای PC

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

Download Music For Free
لینک دوستان

لینک دوستان

صفحات جانبی

صفحات جانبی

امکانات جانبی

امکانات جانبی

دانلود بازی Call of Duty WWII-RELOADED + FitGirl برای PC

  • 4335

سرانجام نسخه ی Scene برای دانلود بازی Call of Duty WWII توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. نسخه ی ریلودد تمامی محتوای بازی را کرک کرده است. توسط این نسخه می توانید از تمامی بخش های تک نفره، مالتی پلیر و زامبی با نصب یک کرک ساده استفاده کنید. البته شما می توانید دیتای نسخه های پیشین را نیز با کپی کردن کرک جداگانه ی RELOADED به نسخه ی scene منتقل کنید و هیچ مشکلی نیست. توضیحات کامل به همراه آموزش نصب کامل به صورت قدم به قدم و تصویری نیز در ادامه ی مطلب برای شما آماده شده است. نسخه های فشرده ی FitGirl و CorePack نیز برای بازی منتشر شده اند. خوشبختانه تمامی بخش های تک نفره (داستانی)، مالتی پلیر و زامبی کرک شده اند. هم چنین بخش زامبی و مالتی پلیر را می توانید به دو صورت لوکال و آنلاین (توسط VPN اختصاصی REVOLT یا نرم افزارهایی مثل Tunngle و …) اجرا کنید.

آنچه که در زمینه بخش داستانی امیدوارکننده است، این است که Call of Duty: WWII پس از مدت‌ها این مجموعه را به دوران جنگ جهانی دوم برده است؛ دورانی که شاید بازی‌های زیادی را با محوریت آن تجربه کرده و به‌خوبی از وقایع و اتفاقاتش اطلاع داشته باشیم، اما چند سالی است که دیگر بازی‌ای با محوریت این دوران ساخته نمی‌شود و همین هم باعث شده تا انتظار‌ها برای Call of Duty: WWII و برگشتن به روز‌های جنگ جهانی دوم، سخت باشد. از طرف دیگر، در Call of Duty: WWII شاهد یک سری از مهم‌ترین نبرد‌های بسیار مهم جنگ جهانی دوم از قبیل نبرد نرماندی خواهیم بود که درست است بارها در قالب مدیوم‌های مختلف نظاره‌گر آن بودیم، اما هنوز هم اگر یک بازی بتواند حس استرس‌زا و پرتنش بودن در این نبرد را به‌درستی به تصویر بکشد، تجربه‌ی شدیدا هیجان‌انگیز خلق خواهد کرد.

Call of Duty WWII PC-RELOADED

|نسخه ی Scene توسط گروه RELOADED منتشر شد|

|آموزش تصویری رفع مشکل اتصال به سرورهای آنلاین با کرک RELOADED اضافه شد|

دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII

 

داستان بازی Call of Duty: WWII به جای اینکه در مورد یک سرباز کارکشته و حرفه‌ای باشد که کشتن دشمن را به بهترین شکل بلد است، در مورد پسر جوان ۱۹ ساله‌ای به اسم رونالد دنیلز است که در ابتدای بازی، نقش یک سرباز تازه‌کار را دارد؛ از همان‌هایی که بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن دوره آموزشی به میدان نبرد ارسال می‌شوند و کسی انتظار کار‌های بزرگ را از آن‌ها ندارد. اولین بخش داستانی بازی، همان نبرد نورماندی مشهور خواهد بود که رونالد جوان باید بتواند از آن جان سالم به در ببرد و از آنجایی که وی یک سرباز کاملا بی‌تجربه و تازه‌کار است، انتظار می‌رود که این کار شدیدا پر از استرس و صد البته سخت باشد. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله از بازی، رونالد در قالب یک گروه ۱۲ نفره از نیرو‌های ارتش آمریکا، سفری را در دل اروپا بین سال‌های ۱۹۴۴ تا ۱۹۴۵ آغاز خواهند کرد تا در نهایت به برلین، پایتخت نازی‌ها برسند و پایان جنگ جهانی دوم را رقم بزنند.

 

آنچه که می‌تواند عمق زیادی به داستان بازی بدهد و البته پیش از این در نسخه‌های دیگر مجموعه Call of Duty هم مشابه آن را دیده‌ایم، این است که داستان بازی فقط روی رونالد تمرکز نداشته و علاوه بر اینکه امکان تجربه بازی با شخصیت‌های دیگری مثل روبرت زوسمن، دوست صمیمی رونالد یا روسی، رهبر نیرو‌های فرانسوی را خواهیم داشت، در کل شاهد داستانی خواهیم بود که بیش‌تر روی یک گروه و همکاری آن‌ها با یکدیگر تمرکز دارد تا روی شخص و این مساله قطعا در دوران خطرناکی مثل جنگ جهانی دوم و در صورت پرداخت درست، می‌تواند تجربه بخش داستانی بازی را بسیار لذت‌بخش کند. برای مثال اگر سازندگان موفق شوند روابط بین شخصیت‌ها و اعضای گروه را به درستی پایه‌ریزی کنند، همیشه استرس از دست دادن یکی از آن‌ها در بازی وجود خواهد و مسائل اینچنینی می‌توانند عمق احساسی خوبی به بازی بدهند. ولی اینکه آیا اسلج‌همر، سازنده بازی، موفق خواهد شد چنین حسی را در بازی ارائه کند یا خیر، سوالی است که جواب آن را تنها پس از انتشار بازی خواهیم گرفت.

 

آنچه که بخش زامبی Call of Duty: WWII را به تجربه‌ای متمایز تبدیل خواهد کرد، این است که بازی سعی دارد در این بخش هم داستانی درست و حسابی تحویل بدهد و صرفا با بخشی طرف نیستیم که در آن باید با کشتن زامبی‌های مختلف امتیاز کسب کنید. داستان این بخش از بازی، به‌نوعی یادآور سری ولفنشتاین و مخصوصا نسخه‌های اول این مجموعه است؛ جایی که تحقیقات نازی‌ها و در راس آن‌ها پزشکی به اسم پیتر استراب (که نقش وی را اودو کایر ایفا می‌کند) در یک منطقه روستایی، باعث زنده شدن مردگان و بازگشت آن‌ها در قالب زامبی شده است. نازی‌ها با این کار قصد خلق ارتشی وحشی را داشتد که بتوانند با کنترل آن‌ها، نتیجه جنگ را به نفع خودشان تغییر دهند اما اوضاع بر وفق مراد آن‌ها هم پیش نمی‌رود و موجودات خلق‌شده، به هیچ شخص زنده‌ای که کنارشان باشد رحم نمی‌کنند.

 

در بخش چندنفره بازی همچنین شاهد حالت‌های مختلفی خواهیم بود؛ از حالت‌های کلاسیکی مثل Deathmatch، Hardpoint ،Kill Confimed و Domination گرفته که هریک برای طرفداران همیشگی این سری هیجان خاص خود را دارند تا حالت کاملا جدیدی به اسم War که یک نوع داستان را در قالب بخشی چندنفره روایت می‌کند. برای مثال، در این بخش ابتدا وظیفه دفاع از یک موقعیت خاص را خواهید داشت و نباید اجازه بدهید تا تیم دشمن، آن منطقه را تصرف کند. حال اگر در بازه زمانی خاص در این کار موفق شوید، پیروز نبرد خواهید بود اما در غیر اینصورت، باید عقب نشینی کرده و از موقعیت دیگری دفاع کنید. در نهایت یا شما موفق به دفاع کردن از منطقه خواهید شد یا اینکه تیم رقیب با موفقیت تمامی نقاط را تصرف خواهد کرد و شما بازنده خواهید بود. زمانی که در نقش مهاجم هستید هم روند بازی دقیقا برعکس این موضوع است و باید به جای دفاع از مواضع، برای تصرف آن‌ها اقدام کنید. در کل و بر اساس آنچه که در نسخه بتا هم مشاهده کردیم، در این بخش از بازی شاهد نبرد‌های نفس‌گیری هستیم و قسمت War می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز ارائه کند.

منبع توضیحات: زومجی

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition

دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition

دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition دانلود-بازی-Call-of-Duty-WWII-Deluxe-Edition

Call of Duty® returns to its roots with Call of Duty®: WWII – a breathtaking experience that redefines World War II for a new gaming generation. Land in Normandy on D-Day and battle across Europe through iconic locations in history’s most monumental war. Experience classic Call of Duty combat, the bonds of camaraderie, and the unforgiving nature of war against a global power throwing the world into tyranny.

 

Call of Duty®: WWII creates the definitive World War II next generation experience across three different game modes: Campaign, Multiplayer, and Co-Operative. Featuring stunning visuals, the Campaign transports players to the European theater as they engage in an all-new Call of Duty® story set in iconic World War II battles. Multiplayer marks a return to original, boots-on-the ground Call of Duty gameplay. Authentic weapons and traditional run-and-gun action immerse you in a vast array of World War II-themed locations. The Co-Operative mode unleashes a new and original story in a standalone game experience full of unexpected, adrenaline-pumping moments.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit or later
Processor: CPU: Intel® Core™ i3 3225 3.3 GHz or AMD Ryzen™ 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 660 @ 2 GB / GTX 1050 or ATI® Radeon™ HD 7850 @ 2GB / AMD RX 550
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 90 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب:

آموزش نصب نسخه RELOADED بازی:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

=========================

آموزش نصب نسخه koncept بازی:

لطفا از کرک RELOADED بر روی نسخه koncept استفاده کنید. هیچ مشکلی نداشته و تطبق پذیر می باشد.

=========================

توضیحات نصب دیتای اصلی بازی نسخه FitGirl بازی:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

=========================

توضیحات نصب بخش زامبی و مالتی پلیر Multiplayer + Nazi Zombies Add-on فیت گرل:

آپدیت: نسخه ی RELOADED نیازی به این پک ندارد و همراهش می باشد.

این پک شامل دیتای اصلی بازی نیست. دیتای اصلی بازی در سه نسخه ی CorePack, koncept و FitGirl قرار دارند. این پک فقط دو بخش مالتی پلیر و زامبی را که در این سه نسخه موجود نبود، به بازی اضافه می کند. این پک بر روی هر سه نسخه قابل نصب می باشد و مشکلی ندارد.

1) فایل ستاپ را اجرا کنید. محل نصب پک را دقیقا محل نصب بازی خود انتخاب کنید. یعنی پوشه Call of Duty WWII حتما انتخاب شود تا روی پوشه ی بازی شما نصب شود.

2) برای استفاده از این دو بخش، باید از کرک های آنلاین به همراه آموزشی که در ادامه قرار داده ایم استفاده کنید.

=========================

آموزش نصب و فعال سازی بخش Zombie و Multiplayer به صورت LAN و لوکال:

 

روش پیشنهادی: استفاده از کرک RELOADED با قابلیت Tunngle, Evolve یا سایر ابزارهای آنلاین:

کاربران عزیز، لطفا دقت داشته باشید که کرک RELOADED بر روی تمامی نسخه ها قابل استفاده می باشد. به منظور سهولت در استفاده گام های زیر را رعایت و اجرا نمایید:

1) حتما مطمئن شوید که دیتای بخش زامبی و مالتی پلیر را دارید. تنها نسخه ی RELOADED است که این دیتا را همراه خود دارد. سه نسخه ی FitGirl,CorePack و koncept نیاز به پک الحاقی Multiplayer + Nazi Zombies Add-on که توسط فیت گرل آماده شده است دارند.

2) پس از اطمینان از داشتن دیتا، لطفا کرک جداگانه ی RELOADED را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین کنید.

3) سه فایل با پسوند .bat به همراه کرک در محل نصب بازی شما کپی می شوند. فایل ها عبارتند از: Multiplayer.bat، Singleplayer.bat و Zombies.bat و همان طور که مشاهده می کنید، نام هر بخش بر روی اسم فایل آن معلوم است. برای استفاده از بخش های زامبی و مالتی پلیر تنها کافیست این فایل های bat را اجرا کنید تا وارد محیط آن بخش شوید.

نکته اول: کرک RELOADED هیچ نیازی به نصب نرم افزار Steam ندارد. حتی نیاز به ایجاد اکانت استیم هم ندارید. تنها کافیست فایل های bat را اجرا کنید.

نکته دوم: کرک RELOADED به خودیِ خود تنها برای بخش لوکال و آفلاین می باشد. یعنی بخش مالتی پلیر و زامبی را با بات ها می توانید اجرا کنید یا در شبکه ی داخلی با دوستان خود. اگر می خواهید آنلاین شوید، حتما باید نرم افزارهایی از قبیل Tunngle, Evolve یا پروکسی اختصاصی REVOLT را نصب کنید. سپس از طریق این ابزارها آنلاین شده و دوستان خود را در سرتاسر دنیا پیدا کنید.

————————————————-

روش دوم: استفاده از کرک REVOLT با قابلیت Tunngle, Evolve یا سایر ابزارهای آنلاین:

به دلیل عدم پشتیبانی REVOLT از VPN آنلاین اختصاصی خود، این روش حذف شد!

=========================

آموزش رفع مشکل عدم اتصال به سرورهای آنلاین پس از استفاده کرک RELOADED:

اکثر کاربرانی که از کرک RELOADED استفاده می کنند، برای استفاده از بخش آنلاین بازی دچار مشکل شده اند. مشکلی از قبیل عدم توانایی اتصال به سرورهای آنلاین، UNABLE TO CONNECT TO HOST یا LOBBY CLOSED ERROR که بسیار شایع شده است. برای رفع این مشکل، لطفا فایل فیکس زیر را دریافت کنید، آموزش نصب تصویری کاملی هم که در ادامه است را مشاهده کنید. مشکل شما به طور کامل برطرف خواهد شد.

 

– دانلود فایل فیکس عدم اتصال به سرورهای آنلاین برای کرک RELOADED بازی

– مشاهده ی آموزش نصب تصویری رفع مشکل عدم اتصال به سرورهای آنلاین برای کرک RELOADED بازی + آموزش کامل تانگل

————————————-

سی دی کی اوریجینال بازی دارای قابلیت اتصال به سرورهای قانونی + قابلیت حضور در مسابقات آنلاین و بخش مالتی پلیر رسمی + بخش زامبی به صورت کامل + پشتیبانی رسمی از شرکت توسعه دهنده ی بازی و وبسایت Steam + قابلیت دریافت تمامی آپدیت ها به محض انتشار و بدون نیاز به انتظار برای کرک شدن + استفاده از بخش تک نفره بازی و سایر قابلیت های یک مشترک رسمی بازی را داراست.

برای خرید سی دی کی در ورژن های مختلف می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

خرید سی دی کی اوریجینال Call of Duty WWII STANDARD CD-KEY EMEA بازی:

خرید سی دی کی اوریجینال Call of Duty WWII Deluxe CD-KEY Europe بازی:

لینک دانلود:

دانلود بازی Call.of.Duty.WWII-RELOADED با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

دانلود پارت 12: Direct Link

دانلود پارت 13: Direct Link

دانلود پارت 14: Direct Link

دانلود پارت 15: Direct Link

دانلود پارت 16: Direct Link

دانلود پارت 17: Direct Link

دانلود پارت 18: Direct Link

دانلود پارت 19: Direct Link

دانلود پارت 20: Direct Link

دانلود پارت 21: Direct Link

دانلود پارت 22: Direct Link

دانلود پارت 23: Direct Link

دانلود پارت 24: Direct Link

دانلود پارت 25: Direct Link

دانلود پارت 26: Direct Link

دانلود پارت 27: Direct Link

دانلود پارت 28: Direct Link

دانلود پارت 29: Direct Link

دانلود پارت 30: Direct Link

دانلود پارت 31: Direct Link

دانلود پارت 32: Direct Link

دانلود پارت 33: Direct Link

دانلود پارت 34: Direct Link

– دانلود کرک جداگانه Call.of.Duty.WWII-RELOADED_CrackOnly با لینک مستقیم

=============================================================

دیتای مالتی پلیر و زامبی + ابزارهای کرک برای بخش آنلاین:

 

– دانلود محتوای مالتی پلیر و زامبی بازی Call of Duty: WWII – Multiplayer + Nazi Zombies Add-on-FitGirl با لینک مستقیم:

این پک شامل دیتای اصلی بازی نیست. دیتای اصلی بازی در سه نسخه ی CorePack, koncept و FitGirl قرار دارند. این پک فقط دو بخش مالتی پلیر و زامبی را که در این سه نسخه موجود نبود، به بازی اضافه می کند. این پک بر روی هر سه نسخه قابل نصب می باشد و مشکلی ندارد.

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

 

– دانلود کرک آنلاین Call.of.Duty.WWII.LAN.Fix-REVOLT با لینک مستقیم

– دانلود کرک (پیشنهادی دانلودها) جداگانه Call.of.Duty.WWII-RELOADED_CrackOnly با لینک مستقیم

——————————

هشدار مهم! هر سه نسخه ی زیر (koncept, FitGirl و CorePack) فاقد بخش مالتی پلیر و زامبی می باشند. این سه نسخه دارای زبان انگلیسی و دیتای اصلی بازی برای بخش تک نفره هستند. برای استفاده از بخش مالتی پلیر و زامبی به همراه کرک های مرتبط با این بخش ها، باید پک فیت گرل را بر روی فولدر بازی خود نصب کنید. آموزش نصب در بخش راهنمای نصب وجود دارد. این پک بر روی هر سه نسخه نصب می شود.

 

——————————

دانلود بازی Call.of.Duty.WWII.Digital.Deluxe.Edition-koncept با لینک مستقیم:

لینک های این نسخه به دلیل جلوگیری از سردرگمی کاربران از صفحه اصلی برداشته شد. اگر در حال دانلود بوده اید، لطفا اینجا را کلیک کنید. لینک های دانلود حداقل 6ماه برای این نسخه سالم خواهند بود. نگران نباشید!

——————————

دانلود نسخه فشرده فیت گرل بازی Call of Duty: WWII [RiP]-FitGirl با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

دانلود پارت 12: Direct Link

دانلود پارت 13: Direct Link

دانلود پارت 14: Direct Link

دانلود پارت 15: Direct Link

——————————

دانلود نسخه فشرده کورپک بازی Call.of.Duty.WWII-CorePack.V0 با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link

دانلود پارت 7: Direct Link

دانلود پارت 8: Direct Link

دانلود پارت 9: Direct Link

دانلود پارت 10: Direct Link

دانلود پارت 11: Direct Link

دانلود پارت 12: Direct Link

دانلود پارت 13: Direct Link

دانلود پارت 14: Direct Link

دانلود پارت 15: Direct Link

دانلود پارت 16: Direct Link

دانلود پارت 17: Direct Link



  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 آبان 1396 ساعت: 22:52
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 557
            کل نظرات کل نظرات : 255
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 261

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 13
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 4963
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 496
            آي پي امروز آي پي امروز : 4
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 1654
            بازدید هفته بازدید هفته : 8832
            بازدید ماه بازدید ماه : 16573
            بازدید سال بازدید سال : 31467
            بازدید کلی بازدید کلی : 345020

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.119.125.94
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند
              برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس justdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

              با تشکر مدیر سایت:پوریا اکرمی






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  محمدمحمد - من اين بازي رو دارم و خيلي هم ازش خوشم اومده ولي متاسفانه توي مرحله 9 گير كردم

                  اگه شما ميتونيد به من كمك كنيد بهم ايميل بزنيد. متشكرممممم - 1395/2/6
                  دکوراسيون داخليدکوراسيون داخلي - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/2/5
                  دکوراسيوندکوراسيون - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/2/5
                  آموزش تعميرات تبلتآموزش تعميرات تبلت - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/2/4
                  ظروف چينيظروف چيني - مطالب شما بسيار جذاب است - 1395/2/1
                  تزريق چربيتزريق چربي - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/2/1
                  تزريق ژلتزريق ژل - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/1/30
                  ليپوماتيکليپوماتيک - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/1/30
                  ليپوماتيکليپوماتيک - مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد. - 1395/1/30
                  مدیریتمدیریت - سلام
                  احسنت وبلاگ خوبی داری
                  اگه میخوای بازدیدت بیشتر بشه میتونی لینک مطالبت رو بفرستی به لینک باکس ما تا چند هزار نفر مشاهده کنن اگه خوششون اومد بیان تو وبت. امتحانش ضرر نداره
                  برای ارسال لینکت از آدرس زیر استفاده کن:
                  http://archiveblog.ir/links/send.php?page=links - 1395/1/28

                  درباره ما

                    خوش امدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به جاست دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف